Avatar billede steezy Nybegynder
08. april 2006 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pludseligt blankt skrivebord

Hej alle, jeg har pludselig fået et problem med mit Windows, eller rettere sagt mit skrivebord. Jeg sad foran computeren og pludselig forsvandt alle ikoner og mapper fuldstændig fra skrivebordet. Hvilket jeg selvfølgelig syntes var en smule underligt så jeg genstartede computeren, men desværre var der ikke sket nogle ændringer tilbage af den grund. Og det har været sådan lige siden.

Nogen forslag?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. april 2006 - 14:40 #1
Prøv en systemgendannelse.
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden
Avatar billede steezy Nybegynder
08. april 2006 - 14:52 #2
ah ha selvfølgelig, nu fungerer det igen. tak.
Avatar billede mikze Nybegynder
08. april 2006 - 14:56 #3
- vil lige tilføje at der godt kan være sket noget andet, der slet ikke behøver systemgendannelse. Sikre dig altid først ved at højreklikke på skrivebordet -> Arranger ikoner efter -> Vis ikoner på skrivebordet

.. ER SLÅET TIL! Ellers vil du netop ikke få vist nogle ikoner på skrivebordet :-)
Avatar billede summer Mester
08. april 2006 - 16:27 #4
steezy > Af hensyn til andre, så fortæl lige hvad der var galt.