Avatar billede exciter Nybegynder
04. maj 2001 - 19:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilbage til forside-knap

Jeg har nogle problemer med at oprette en script. Det skulle nok være ganske simpelt, men ikke for mig...åbenbart. Skal bruge et script, som laver en tilbage til forsiden-knap. Ved tryk på denne skal den kalde forsiden, i et ramme-vindue, da siden består af 4 sider, hvoraf de 3 er menuen.
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 19:15 #1
index.html og sig at den skal åbne i det vindue du ønsker
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 19:16 #2
dvs. knappen skal linke til index.html
Avatar billede exciter Nybegynder
04. maj 2001 - 19:24 #3
Jeg ved at den skal linke til minforside.htm, også hvor den skal åbne. Problemet ligger i at jeg ikke er klar over hvordan scriptét skal skrives efter..<INPUT TYPE=\"button\"VALUE=Tilbage ti forside\"onclick=\"......
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 19:29 #4
<p><b><a href=\"minforside.html\" target=\"mainFrame\">tilbage til forside</a></b></p>

det er bare et eksempel med et tekst link... mainframe skal laves om til den frame den skal åbnes i
Avatar billede bratkid Nybegynder
04. maj 2001 - 19:29 #5
<p><b><a href=\"minforside.html\" target=\"mainFrame\">tilbage til forside</a></b></p>

det er bare et eksempel med et tekst link... mainframe skal laves om til den frame den skal åbnes i
Avatar billede exciter Nybegynder
04. maj 2001 - 19:34 #6
Det ser da yderst fornuftigt ud, men jeg MÅ altså bare have knappen på også, desværre.
Avatar billede netsrac Praktikant
04. maj 2001 - 19:44 #7
<INPUT TYPE=\"button\" VALUE=\"Tilbage til forsiden\" ONCLICK=\"parent.mainframe.location.href = \'minforside.html\';\">
Avatar billede exciter Nybegynder
04. maj 2001 - 19:46 #8
Tusinde tak
Avatar billede netsrac Praktikant
04. maj 2001 - 19:47 #9
Det var da så lidt :-)