Avatar billede chrlyck Nybegynder
07. april 2006 - 08:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dato og klokkeslæt

Hej alle

Jeg har en timestamp (streng) i regedit der siger 65743671, og skulle svare til kl cirka 06:40 i dag, måske 08:40.

Der der nogen der kan se sammenhængen så jeg kan bruge det fremover?

På forhånd tak.
Avatar billede roenving Novice
09. april 2006 - 10:45 #1
Ser lidt mærkeligt ud, et Unix timestamp er i størrelsesordenen 1144384800 (i sekunder) eller 1144384800000 (i millisekunder), og dit ligger i størrelsesordenen omkring en tyvendedel af sekunder-tingen, så det er svært at se sammenhængen ...

-- og et hurtigt check på, om dage, timer eller minutter giver mening, fører ikke til noget fornuftigt ...

-- hvor kommer det fra ?-)
Avatar billede chrlyck Nybegynder
09. april 2006 - 10:56 #2
Det kommer fra Rational Robot i forbindelse med et IBM produkt (ITMTP).

Jeg tror det er i sekunder, men det er ret skørt for jeg har også set tallet være 2 cifre større længere tid tilbage. Den er rimelig snedig.

Jeg tror bare supporten får spørgsmålet.
Avatar billede chrlyck Nybegynder
11. august 2006 - 07:44 #3
kunne ikke få det at vide...

lukker.