Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. april 2006 - 00:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køb af webdesign

Hejsa der

C.w. express har de sidste måender oplevet 40% ekstra kundetilgang, derfor skal vores ansigt udadtil være professionelt og vise hvad vi står for, det mener jeg ikke vores nuværende side gør, derfor ønsker jeg et tilbud via mail, på denne opgave, læs herunder:

Nogle webdesignere der vil give mig en ca. pris på et webdesign lign. http://www.hacony.com/ skal selvfølgelig ikke være en ripoff, men et seriøst website for mit firma.

Kravet fra min side er at man skal kunne opdatere siden via et cms eller lign, hvor jeg kan skrive tekster, m.m uden at rode i den underlæggende html kode.

Ønskes: Pris, tid m.m

Kontakt via

info@cwexpress.dk mærk: webdesign

mvh

christian wilhelmsen
Avatar billede kimmer25 Nybegynder
07. april 2006 - 08:18 #1
du får en mail inden længe fra mig ;)
Avatar billede datasource Nybegynder
21. april 2006 - 14:36 #2
Har også sendt dig en mail.
Avatar billede kimmer25 Nybegynder
21. april 2006 - 15:06 #3
jeg har ikke modtaget noget
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. april 2006 - 02:01 #4
vi takker for emails og tilbud, men har valgt selv at prøve.. ellers tak
Avatar billede kimmer25 Nybegynder
22. april 2006 - 02:32 #5
oki, men det er ikke normal kutyme selv at tage point for det hvis der er nogen som har svaret som jeg fx har og andre sikkert også.

mvh kimmer
Avatar billede madsbau Nybegynder
20. januar 2007 - 22:20 #6
Hej christian wilhelmsen, jeg har startet et Grafisk Produktions firma med 2 af mine venner, og vi står og mangler noget arbejde, hvis du vil komme i kontakt med mig så skriv/ring

tlf: 60664896
mail: mail@goodmorningdenmark.dk

mvh. Mads Bau, Adm. Direktør, Good Morning Denmark I/S

www.goodmorningdenmark.dk