Avatar billede selmann Nybegynder
06. april 2006 - 17:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved Formmail - ingen indgående mail

Jeg har med stort hjælp fra denne side (http://www.nicolin.dk/multimedia/dream.htm) oprettet en formmail på mit site.

http://www.selmann.dk/kontakt.htm

Men selvom koden er tjekket (af en ekspert) får jeg ikke nogen mail i indboksen når jeg sender en test fra formmail'en.

Jeg har forsøgt at læse lidt i DW bogen (af betsy bruce) men det kaster ikke lys over sagen.
Jeg bruger den opsætning min udbyder (b-one.net) foreskriver

Hvad kan der være galt.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. april 2006 - 21:30 #1
Du skal slette den OnClick Behavior som du har oprettet på din Submit knap, og brug følgende i din Form istedet for :

<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.selmann.dk/formmail_tak.htm">

Onclick Behavioren gør at din Form aldrig blir sendt, da Behavioren overstyre selve Submit funktionen i en Form.
Avatar billede selmann Nybegynder
06. april 2006 - 21:58 #2
1000 tak for hjælpen !

Kan man evt. lave en "handling" hvor man gengiver den tekst som "gæsten" har skrevet når der trykkes submit ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
06. april 2006 - 22:08 #3
Det kan du godt, men så skal du over i ServerSide script sprog som feks. asp eller php.
Og så bare bruge et mail komponent som er installeret på serveren.

Se Support(hos b-one)-> Under Asp eller Php alt efter hvad du har tilgængeligt på dit hotel, men det kræver lidt kendskap om og brug af ServerSide script
Avatar billede selmann Nybegynder
08. april 2006 - 10:09 #4
Hej Bo,

10000 tak for hjælpen.

Jeg holder mig fra asp & php pt.....det har jeg intet kendskab til ;o)

Reply lige så du kan få nogle point ;o)

Carsten