Avatar billede domindo Nybegynder
05. april 2006 - 16:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fullscreen uden ramme?

Har en swf.fil på 1024*768 som jeg godt kunne tænke mig i full screen, men med en knap man kunne lukke swf.filen..
For problemet er nu at hvis brugeren sider med en skærmopløsning på 1024*768 kan de ikke se det hele.  Er åben for forslag

link:www.nicod2.com/sasha

Vh. Nico
Avatar billede _k Nybegynder
05. april 2006 - 17:15 #1
Efter IE Service Pack 2 kan det ikke lade sig gøre på nettet. Hvis du laver en standalone player kan det imidlertid godt lade sig gøre.
Avatar billede domindo Nybegynder
05. april 2006 - 17:26 #2
standalone player?..
Avatar billede _k Nybegynder
05. april 2006 - 18:19 #3
Ja ok, det hedder en "projector file". Ideen er at du laver din .swf om til en .exe fil. Downside er bare at brugeren så rent faktisk skal downloade en fil som skal eksekveres fra hans computer. Det er der ikke mange der har lyst til hvis de ikke kender dig. Men skal du lave et lille windows program eller præsentation er det perfekt.

..er det en mulighed for dig at skalere din fil? Altså gøre den så stor som brugerens skærm nu engang er? Du kan jo godt åbne et nyt vinue med top og bundbjælke, og det er næææsten de 1024*768 du sigter efter.
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. april 2006 - 22:40 #4
Avatar billede domindo Nybegynder
06. april 2006 - 14:12 #5
ok... finder en anden løsning.. Men tak for kommentarene.
Vh Nico
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. april 2006 - 15:52 #6
huskat lukke spørgsmålet :-)
Avatar billede domindo Nybegynder
17. april 2006 - 17:09 #7
+