Avatar billede tobiaseld Nybegynder
05. april 2006 - 14:12 Der er 4 kommentarer

NoSuchMethodError exception ved metodekald med parametre fra JSP

Server: Nyeste Tomcat.

Når jeg fra JSP kalder en metode på en klasse i WEB-INF/classes, og denne metode behøver parametre får jeg en NoSuchMethodError exception.

Jeg kan fint kalde noget der ikke kræver parametre på samme klasse (vareCtr.getVarer()) men når jeg kalder en méd (vareCtr.getWareFraWarenr("jord2")).

Dette kan prøves på http://dm.mbtrading.dk/ws/varer.jsp

Undrer mig meget over hvorfor den ikke kan finde denne metode i klassen, har checket java filen, metoden ligger der fin, så jeg lavede en frisk .class fil og uploadede den - dette løste intet.
Avatar billede tobiaseld Nybegynder
05. april 2006 - 15:08 #1
The source for the JSP file: http://pastebin.com/641914
Avatar billede tobiaseld Nybegynder
05. april 2006 - 15:16 #2
Opdaterede Tomcat server, ingen problemer i koden, bare på serveren.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. april 2006 - 15:18 #3
mit gaetr ville vaere at det var genstart af Tomcat som gjorde udslaget

JSP sider reloades automatisk ved aendringer

det goer servlets og andre klasser ikke
Avatar billede nicd Nybegynder
17. maj 2006 - 11:59 #4
Med mindre man altså beder tomcat om dette...