Avatar billede syskim Nybegynder
05. april 2006 - 14:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003: Modtagelse af mails

Jeg har opgraderet Off. XP Pro til Off. 2003 Pro.

Når OL skal modtage mails starter Windows Installer. Hvis jeg intet gør tager det 1-2 minutter at modtage en alm. mail, hvorefter Installer forsvinder.
Prøver jeg at lukke Installer via Joblisten, får jeg at vide, at programmet ikke svarer, hvorefter både Installer og OL lukker. Ved genstart af OL og hentning af mail, kommer mailen igennem smertesfrit.

Alle opdateringer skulle være installeret.

Løsning??
Avatar billede levithan Nybegynder
05. april 2006 - 14:12 #1
har du prøvet at geninstaller programmet?
Avatar billede syskim Nybegynder
05. april 2006 - 16:43 #2
Jeg har foretaget en geninstallation/reperation uden resultat.

På et tidspunkt fik jeg en mail med dette indhold:

Dette er en e-mail, der sendes automatisk af Microsoft Office Outlooks Kontoadministration under test af indstillingerne for POP3-kontoen.

Indstillingen "Log på serveren til indgående post, før der sendes post" er blevet aktiveret for denne e-mail-konto.
Outlook har registreret, at dette var nødvendigt for at få adgang til din e-mail. Hvis du vil se eller ændre denne indstilling:
    - Vælg kommandoen 'E-mail-konti' i menuen Funktioner.
    - Vælg 'Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti', og klik på knappen 'Næste'.
    - Vælg din e-mail-konto på listen, og klik på knappen 'Rediger'.
    - Klik på 'Flere indstillinger', og vælg fanen Server til udgående post.
Indstillingen styres af afkrydsningsfeltet 'Log på serveren til indgående post, før der sendes post'.

Tre gange har jeg fået en mail med dette indhold:
Dette er en e-mail, der sendes automatisk af Microsoft Office Outlooks Kontoadministration under test af indstillingerne for POP3-kontoen.
Avatar billede syskim Nybegynder
06. april 2006 - 17:46 #3
ok