Avatar billede cow-tilter Nybegynder
05. april 2006 - 11:36 Der er 5 kommentarer

USB endhed ikke genkendt

Jeg roder med en Fujitsu Siemens bærbar pc. Problemet er at USB stikket ofte strejker. Når jeg sætter en mus eller en memorystick i, får jeg meddelsen "USB endhed ikke genkendt". Det mærkelige er at det ikke er altid. Efter en opdatering af windows, virkede den i en halv time (hvilket er lang tid). Jeg har prøvet at opdatere bios og formatere. Nogen idéer?
Avatar billede gunther Nybegynder
05. april 2006 - 13:50 #1
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
07. april 2006 - 11:59 #2
Jeg har prøvet den. Jeg tror bare at jeg sender den ind. Det har før været galt med netværksstikket. Der sendte jeg den ind, og der udskiftede de bundkortet.
Avatar billede gunther Nybegynder
07. april 2006 - 13:38 #3
Til bundkortet hører der en CD med drivers til samme. Prøv at køre dem ind igen.
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
09. april 2006 - 10:42 #4
Har jeg prøvet i forbindelse med formateringen. Jeg har også prøvet at ligge en logitech driver ind. Det var som om musen kunne køre gennem længere tid, men det holder ikke helt.
Avatar billede cow-tilter Nybegynder
17. august 2007 - 21:18 #5
Ok, historien er som følgende. Jeg sendte den ind, de skiftede bundkortet og den kom tilbage. Det var for et lille år siden. Lige her i starten af sommerferien stod skærmen af. Sendte den ind for 3. gang og de skiftede skærm og processer. Konklusion: Jeg køber nok ikke Fujitsu Siemens næste gang...

Smider du lige svar gunther?