Avatar billede askgaard Nybegynder
05. april 2006 - 08:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opkobling UMTS med SonyEricson K608i

Hej.

Er der nogen, som kender nogle scripts eller lign, så jeg kan koble op til 3's net via en SonyEricson K608i og min G4 Powerbook?
Avatar billede egonspock Seniormester
05. april 2006 - 17:42 #1
Har du prøvet at opgradere til 10.4.6, der er en del mobiltelefonopdateringer med i denne omgang?
Avatar billede askgaard Nybegynder
19. april 2006 - 14:43 #2
Ja. Det er den ver jeg kører med.
Løsningen var et program, som bruger tlf som opkaldsfunktion. Kostede lidt på nettet, men det var det værd.