Avatar billede marcus456 Nybegynder
04. april 2006 - 23:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bøjet billed bagud

hej,

Nogen der har et forslag til hvordan jeg laver et synsbedrag i et billede, så det ser ud som om det er bøjet ind af.
uden at bøje linierne i billedets kanter.
fx ser min skærm ud som om den bøjer indad..men det gør den jo ikke :)
hmm..tviver på om det er muligt at ungå at bøje kanterne

vh
Avatar billede jacla Nybegynder
05. april 2006 - 00:01 #1
jA

psp 7 KAN DU BRUGE EFFECTS => GEOMETRICS  EFFECTS => WARP

mvh

Jan C
Avatar billede marcus456 Nybegynder
05. april 2006 - 00:28 #2
det er så over i illustrator??...men kan ikke finde geometrics
..husker ikke der er effects i psp..det er "filter"..elelr husker jeg forkert?
men tak for svaret
Avatar billede jacla Nybegynder
05. april 2006 - 00:49 #3
OK ved ikke hvor jeg fik ideen om du brugte psp.

Du må prøve at se i hjælpen om der er noget med 3D effekt med videre

Mvh

Jan C

NB! stien er ok du skal selvfølgelig have et billede inde i PSP før fanebladet EFFECTS osv.

MVH

Jan C
Avatar billede marcus456 Nybegynder
05. april 2006 - 01:40 #4
jamn detvar skam photoshop7 jeg startede med, med åbnet billede, men der er bare ikke noget "effect" faneblad nogensteder, men jeg finder ud af det.
Takker

vh
Avatar billede jacla Nybegynder
05. april 2006 - 12:24 #5
PSP = Paint Shop Pro, D et er ikke et Photoshop.

MVH

Jan C

Skal lige se efter om jeg har Photoshop -

I min kan jeg under hjælp finde noget der hedder "Transforming objects in three dimensions".

Du kan prøve at se under 3D i HELP.

Ved ikke om det er den rigtige funktion (ellers er det frem med engelsk ordbogen og finde alle ord der har noget med bøje at gøre) ;-))

MVH

Jan C
Avatar billede marcus456 Nybegynder
10. april 2006 - 05:20 #6
ååh..troede da psp var "alternativ forkortelse" af photos.. :) - selv arbejdet med det engang(paint shop pro)
Derfor jeg blandede det sammen
Vi snakkede vist lidt fordi hinanden der :)

Fandt også warp i illustrator, men kan ikke rigtigt lave det jeg havde tænk på.
Vil lige se på "Transforming objects in three dimensions"
Avatar billede jacla Nybegynder
10. april 2006 - 19:09 #7
Er du så blevet klogere på det hele :-)

MVH

Jan C