Avatar billede m0rtimer Nybegynder
04. april 2006 - 11:28 Der er 3 kommentarer

Tamperproof til xp

Hejsa

Er der nogen der har en idé til noget software der kan gøre windows "tamperproof" dvs fjerne alle ikoner, disable start menu og lukke for alle muligheder i at pille ved indstillinger, filer mm.?

Morten
Avatar billede innercitydk Nybegynder
04. april 2006 - 11:38 #1
Du kan hente et stykke software der hedder Deepfreeze. Det er helt genialt. Man kan slette/ændre/hacke og spamme alt det man vil. Når pcen bliver genstartet er den nulstillet igen. Alt hvad der er blevet downloadet/slettet og ændret i er nulstillet. Det bruges meget ofte på institutioner og i virksomheder. Det fjerner muligheden for software crash. Det eneste der kan gå galt efter installering af DF er hardware der bryder sammen. Du kan hente en demo her:

http://www.ccpro.dk/deepfreeze.htm

Programmet disabler ikke start osv men det er heller ikke nødvendigt når alt er nulstillet efter genstart. Den tager ikke længere tid om at starte op eller noget.

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
22. april 2006 - 09:26 #2
Respons please :)
Avatar billede m0rtimer Nybegynder
22. april 2006 - 12:36 #3
Undskyld havde ikke set dit svar.. Det er desværre ikke helt hvad jeg søger da computeren ikke bliver genstartet. Den står sådan set og kører i døgndrift, da den spiller som jukebox hele dagen/aftenen og bliver ikke slukket når der lukkes...
Andre bud?