Avatar billede maxiboy Nybegynder
03. april 2006 - 22:45 Der er 3 kommentarer

manglende tekst

Jeg har en Canon Pixma 4000, der pludselig er begyndt at drille. Når jeg printer ud i sort eller gråtone, kommer der intet ud på papiret. Printer jeg derimod ud i farver, er der intet problem.
Og ja, jeg har nye blækpatroner isat. Er der nogen der kender til problemet?
Avatar billede japping Nybegynder
03. april 2006 - 23:39 #1
Har du ændret noget hardware eller software ?
Har du driveren der passer til dit styresystem ?
Prøv at installere driveren igen. Kig evt. på http://software.canon-europe.com/Printers/Bubble_Jet_Printers/PIXMA_iP400010095.asp
Avatar billede maxiboy Nybegynder
04. april 2006 - 22:33 #2
Nu har jeg afinstalleret driveren, genindstalleret den med den medfølgende cd, skiftet alle patronerne ud, men..... den vil ikke udskrive tekst i sort. Skifter jeg til farvet tekst, er der ingen problemer - kun med den sorte.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. april 2006 - 22:38 #3
Jeg tror du skal skifte den sorte - den lyder defekt. Selv om du lige har skiftet den, ville jeg prøve en ny.

Ja, du får sikkert sort/grå ud, når du printer farver, men visse printere benytter ikke den sorte patron når den er i "farve" mode. Så er det en kraftig blanding af farver der giver de sorte farver.