Avatar billede foralias Praktikant
03. april 2006 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

farve skema til oracle 10g

Er der nogle stede hvor jeg kan se hvilke farver det er muligt at anvende som baggrund på oracles web sider?
Det er indtil vedere lykkedes mig at bruge farver GREY men den er meget mørk.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. april 2006 - 03:24 #1
oracles web sider ?

OC4J JSF eller ?
Avatar billede foralias Praktikant
05. april 2006 - 08:33 #2
Tja Arne_V jeg ved ikke så meget om det, men vi har en oracle 10G database.
På den kører vi nogle oracle jave baserede web applicationer, det er på disse at jeg gerne vil have skiftet baggrund.
Avatar billede foralias Praktikant
17. maj 2006 - 11:49 #3
Lukker!