Avatar billede lbknudsen Praktikant
02. april 2006 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor skal wireless zero configuration startes manuelt

HVer gang jeg skal logge på det trådløse netværk skal jeg ind manuelt og starte wireless zero configuration under (højreklik)My computer>manage.
Kan den ikke konfigureres til at bare at starte automatisk?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
02. april 2006 - 21:12 #1
du kan højreklikke på tjeneste og sige properties, der er et punkt der hedder starttype.
der kan du vælge hvordan tjenesten skal starte :-9

/FunteX! :-)
Avatar billede lbknudsen Praktikant
02. april 2006 - 21:22 #2
Jeg kan kun vælge mellem automatic, manual og disabled?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
02. april 2006 - 21:55 #3
vælg automatic og klik på ok, nu vil din ønskede tjeneste starte automatisk hver gang computeren startes :-)
Avatar billede lbknudsen Praktikant
05. april 2006 - 17:20 #4
Det ville jeg også finde mest naturligt, men det står den allerede på, og den starter ikke automatisk op...
Avatar billede lbknudsen Praktikant
12. april 2006 - 14:34 #5
Lukker
Avatar billede smal Nybegynder
17. juni 2009 - 16:51 #6
Hej

Har samme problem med mine forældres PC. Der starter Wireless Zero Configuration heller ikke op pr. automatik, selvom servicen står til automatisk opstart. Jeg skal i lighed med IbKnudsen ind og starte servicen op, hver gang maskinen starter for at kunne få den på nettet. Så hvordan får man virkelig denne service startet op automatisk ved opstart af PC'en (Skal måske lige nævne, at det er en Windows XP der er tale om).