Avatar billede -fozzi Nybegynder
01. april 2006 - 22:09 Der er 5 kommentarer

Proftpd group adgang

hej.

Hvordan sætter jeg proftpd til kun at medlemmer af en bestemt gruppe kan benytte ftp.

fek.s lave en gruppe "ftpgruppe" og først når en bruger er lavet og addet til gruppen kan logge ind.
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
02. april 2006 - 11:24 #1
uden at blive ædt vil jeg tro du vil kunne definere det i proftpd's conf.. mener jeg har set noget brugernoget der
Avatar billede -fozzi Nybegynder
02. april 2006 - 14:06 #3
oz2kas svar? :D
syntes jeg havde været der men har ikke læst ordenligt.
hvis andre har problemer kig evt her:
http://www.castaglia.org/proftpd/doc/contrib/ProFTPD-mini-HOWTO-Limit.html
Avatar billede oz2kas Nybegynder
02. april 2006 - 16:57 #4
:-)

glad for at kunne hjælpe.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
05. marts 2007 - 00:14 #5
Er du kommet videre her?