Avatar billede neonxxmet2 Nybegynder
01. april 2006 - 19:48 Der er 4 kommentarer

problemer med install af program ?

Hej alle sammen... Har et stort problem... Har et program liggende på min com, som jeg skal have installeret. der er 3 cd´er. den første virker fint når man har brændt den til en cd, men de to sidste består kun af en autorun-fil, en ikon-fil og en rfl-fil, og dem har jeg også brændt over på cd... Når man starter programmet spørger det efter cd2 men når man sætter den kan den slet ikke registrere den... ???? Hvad er der galt... Nogen der har et bud... Bare et lille et... HJÆLP... Please...

MVH Neonxxmet
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 19:55 #1
hvad du prøvet at lægge alle 3 cderes filer ned i en mappe og se om du kan installerer derfra. hvilket program er det du prøver at installre
Avatar billede neonxxmet2 Nybegynder
01. april 2006 - 19:57 #2
propellerhead reason 3.0
Avatar billede neonxxmet2 Nybegynder
01. april 2006 - 20:07 #3
???
Avatar billede levithan Nybegynder
01. april 2006 - 22:14 #4
prøv at lægge alle filener fra de 3 cder i en mappe på din harddisk og se om du derfra kan installere programmet