Avatar billede nielsen73 Nybegynder
31. marts 2006 - 19:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Test/"kortslutning" af strømforsyning

Hej.
Jeg har lige fået fingrene i en nyere strømforsyning, der efter sigende ikke fungerer ordentligt. Den ene af de to blæsere duer vist ikke.
Der er noghet med at man kan forbinde 2 af ledningerne i bundkort-stikket, så man kan starte psu'en op, uden at skulle forbinde den til bundkort, kabinet osv... Men hvilke??? Har på et tidspunkt set en guide, hvor det lige blev vist på et billede. Hvis nogen kan vise billede / fortælle hvilke ledninger, honoreres det med 60 pt!

Pft.!

-Michael
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2006 - 21:16 #1
Grøn + Sort
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2006 - 21:18 #2
skulle have været et svar. :)
31. marts 2006 - 21:24 #3
Fundet ved et tilfælde: http://www.dvhardware.net/articles5.html
Avatar billede nielsen73 Nybegynder
01. april 2006 - 09:59 #4
Stærkt! Tak!
Avatar billede nielsen73 Nybegynder
01. april 2006 - 11:08 #5
Se evt. gerne mit næste spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/699800

-M