Avatar billede freespace Nybegynder
31. marts 2006 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke dele til vandkøling?

Hej,

Jeg har en P4 640, men der skal så mange blæsere i kabinettet at den larmer som jetjager, derfor tænkte jeg på vandkøling.

Men hvilke dele skal jeg købe?

Det er til LGA775, lige på nuværende tidspunkt er det kun CPU'en der skal køles, men der skal måske senere andre ting der også skal have vand. Så hvis det kan udbygges senere ville det være fremragende.

Ved ikke hvor meget det koster, men havde regnet med ca. 1500 kr. Har en 120mm blæser så det skal passe på den.

Hvis der er andet jeg skal uddybe må i sige til...

-Freespace
Avatar billede overclockdk Nybegynder
02. april 2006 - 13:49 #1
Først og fremmest.. er du sikker på du ikke mener sokkel 775?

her er nogle bud fra mig af:
http://www.edb-priser.dk/Listprices.asp?ID=185456 - Stabil og lydløs i længden...

http://www.edb-priser.dk/Listprices.asp?ID=185520 - Larmer men kan fikses med nye blæsere..

http://www.edb-priser.dk/Listprices.asp?ID=37270 - Svært at samle men virker og larmer ikke meget...

(personligt ingen af delene da vandkøling ikke er godt til at overclocke med men hvis du ikke skal det er det udemærket)

>hvis der er andet sig endelig til!

>>Mvh KnoXi @ Overclock.dk
Avatar billede overclockdk Nybegynder
02. april 2006 - 13:59 #2
Ej nu koger sovsen da.....

Jeg har lige smidt en ubrugeligt indlæg ..... her kommer konkret link som du kan bruge til noget glem det tidligere indlæg....

************************* Brugbart indlæg **********************
                              Start

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149737

************************* Brugbart indlæg **********************
                                Slut

>hvis der er andet sig endelig til!

>>Mvh KnoXi @ Overclock.dk
Avatar billede freespace Nybegynder
02. april 2006 - 20:40 #3
Hehe, går nok...

Umiddelbart passer den sidste her da ikke til LGA775 (ja, det er 775)? Eller hvad?
754 er AMD sokkel...

Det behøver ikke være et smalet sæt der købes, hvis det er lettere at finde delen enkelt hvis er det da også fjong med mig.

Mit største "problem" er at jeg ikke har en anelse om hvad der er godt og hvad man skal holde sig fra...
Avatar billede abeljensen Nybegynder
03. april 2006 - 13:07 #4
Vil bestemt foreslå Asetek. Har selv lige samlet en ny com med komplet vandkøling, og der brugte jeg Asetek. Synes ikke det er svært at samle, tværtimod. Hvis man følger manualerne giver det hele jo sig selv :) Og alt hvad jeg har hørt osv, er at Asetek skulle være noget af det bedste inden for vandkøling.