Avatar billede xantom Nybegynder
31. marts 2006 - 15:31 Der er 6 kommentarer

Vurdering af personlig side (381.dk)

Hvad synes i?

http://www.381.dk

Kommentarer, kritik, ris og ros
Avatar billede stephanryer Nybegynder
31. marts 2006 - 15:40 #1
i like. Nytænkning. Kan godt lide begrundelsen for henholdsvis domænenavn og nickname :)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2006 - 15:54 #2
Fin side i et tidsløst og stilrent design, den kan du godt fortsætte med så den ikke ender som en af de utallige andre :-)

Kan sige at alt står som det skal i Mozilla, Opera og Konqueror under Linux.

Eneste kritikpunkt kunne måske være at designet ikke umiddelbart indikerer en personlig hjemmeside, hvorfor har jeg lidt svært ved at argumentere for, måske er jeg bare lidt konservativ :-) Jeg kan godt se at teksten på forsiden tydeligt fortæller hvad man kan finde, men savner alligevel lidt personligt præg allerede dér.

Men som jeg startede med, stilrent og absolut nydeligt arbejde.
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. marts 2006 - 15:58 #3
Det eneste minus jeg kan komme på er de blå links på blogsiden. Ellers et enkelt og flot design...
Avatar billede beorndesign Nybegynder
31. marts 2006 - 17:05 #4
På siderne Blog og Filer, roder din opsætning en smule. Leg lidt mere med at højre- og venstre-stille dine ting på siden. Jeg tænker specielt på "Posted in..." og din Search bar på siden 'Blog'.
Du har valgt et meget stilrent design, med fine linier. Derfor hold disse linier ved enten at højre- eller venstre-stille objekterne på siden. Centrering dur ikke her. Hvis du endelig vil bryde dine klare linier, så gør det meget overlagt og velovervejet et enkelt sted.
Avatar billede evildoctor Praktikant
31. marts 2006 - 22:09 #5
Utroligt lækkert design. Noget at det mest nytænkende jeg længe har set.
Er du gammel Amiga-nørd??? (Ved  ikke helt hvorfor, men det minder mig meget om min egen gamle Amiga-tid!! :)
Avatar billede xantom Nybegynder
01. april 2006 - 23:09 #6
Mange tak for de venlige ord :-)

michael_stim> De blå links på blogsiden er nu ændret.. det var vist en forglemmelse..

beorndesign> jeg har ændret en smule på opsætningen på filer..

evildoctor> Jeg er godt nok gammel Amiga "nørd", men det er nu ikke noget jeg bevidst har haft i tankerne :-)