Avatar billede taktil Nybegynder
31. marts 2006 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE til iPAQ 2210

Jeg har netop fået adgang til internettet via minb iPAQ2210. Jeg bruger en bluetooth dongle og det fungerer egentlig fint her i lejligheden - dog bliver jeg ind imellem kastet af, men det er måske et andet problem. Problemet her: når jeg surfer rundt sker det, at jeg kommer ind på et site hvor en dialogbox siger, at der kræves IE 5.5 eller bedre. Hvor finder jeg lige sådan én?
Avatar billede fxj Juniormester
31. marts 2006 - 20:21 #1
Dem der lader hjemmesiden kan lade enkelte funktioner være browserafhængige.
Desværre kan du ikke på skifte Explorer ud på din Ipaq. Det er styresystemet der bestemmer hvilken version af PIE (Pocket Internet Explorer) du har
Læs evtt. her
http://hardware.mcse.ms/message93801.html
Avatar billede taktil Nybegynder
01. april 2006 - 12:18 #2
Tak for hjælpen. Det var bare æregeligt. Gode uddybende svar på dit link.
Hilsen taktil
Avatar billede geek4fun Nybegynder
24. juni 2006 - 06:30 #3
Du kan få et Tveek program der bla. sætter IE til IE6, skal lige finde det.