Avatar billede kirsten27 Nybegynder
29. marts 2006 - 23:16 Der er 3 kommentarer

Netscape 7,2

Jeg bruger Netscape 7,2 som mailbox og har været meget tilfreds.Nu kommer der følgende besked.
Unable to write the mail to the mailbox.Make sure the file system allows you to write privileges, and you have enough disk space to copy the mailbox.
Jeg kan sende,men ikke modtage.Har ikke for meget som fylder op i postkassen.Er der nogen som har en ide om hvad der er galt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. marts 2006 - 09:05 #1
Har du ledig plads på harddisken? Fejlen er jo som skrevet enten fordi der ikke er plads på disken, eller fordi filen/disken/mappen er skrive beskyttet.
Avatar billede kirsten27 Nybegynder
04. april 2006 - 23:10 #2
Tak for svaret.Det var et fil problem.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2006 - 11:55 #3
Hvilket fil problem? Smid en forklaring på løsningen så andre kan få glæde af den!