Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 22:35 Der er 25 kommentarer og
8 løsninger

http://www.netparty.dk/

Bedøm venligst http://www.bannerhouse.dk/netparty/
Som er det nye design til siden http://netparty.dk/
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:36 #1
ad! behold det gamle!
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:37 #2
det nye er alt for amatør agtigt
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:37 #3
desuden er det et meget kedeligt farvevalg du har brugt...brug nogen lysere på det sorte
Avatar billede olemongol Nybegynder
03. maj 2001 - 22:38 #4
Den er heller ikke for hurtig
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:39 #5
http://62.243.18.141

det synes jeg er meget pænt med sorte farver
Avatar billede techno_dk Nybegynder
03. maj 2001 - 22:40 #6
Jeg ville nu sige det gamle er \"amatør agtigt\", jeg kan godt lide det nye :)
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:42 #7
og det siger du ikke bare for at få nogen hurtige point?
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:44 #8
Det nye er alt for enkelt, at lave....det ligner noget han har lavet i geocities pagebuilder...der mangler bare en popup og så er den der
Avatar billede engrob Nybegynder
03. maj 2001 - 22:45 #9
bratkid>> Du er godt klar over at det er http://www.bannerhouse.dk/netparty/ der er det nye design ikke?
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:48 #10
Oooops
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:49 #11
okay...men så ved han vel hvad jeg mener om det nye:)
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 22:49 #12
undermenu    skal skrives lidt større
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 22:50 #13
tænkte jeg også!
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 22:51 #14
hehe... okay, men tak bratkid :o)) det er menneskeligt at fejle!
Avatar billede mynetwork.dk Nybegynder
03. maj 2001 - 22:56 #15
Jeg synes at det nye design er MEGET bedre end det gamle på netparty.dk

Siden er bare lavet for lang, man skal helst ikke scroole hvis det kan undgås
Avatar billede teknik Juniormester
03. maj 2001 - 22:57 #16
Den nye er et klart løft designmæssigt.
har mere stil

Avatar billede fomse Nybegynder
03. maj 2001 - 23:06 #17
Hej mystart

Designmæssigt klart en forbedring, er det meningen at der skal \"rulle\" en menu ned når man klikker på undermenu? Hvis det er tilfældet så virker det ikke.

Pæn, stilren side, den kan du godt være stolt af.

Fomse:-)
Avatar billede yaief Nybegynder
03. maj 2001 - 23:06 #18
Altså - jeg mener den nye er fremskridt. Den sorte er meget amatøragtig, men dermed ikke sagt, at den nye er alt for meget bedre.

+ Plusser :
1. baggrunden er anonym og kan nemt integreres med hjemmesiden (sjældent man ser det...)
2. Farverne er okay. Bedre end sort. Mindre deprimerende.
3. Menuen kan gå hen og blive helt fin.

- Minusser :
1. Designet er alt for firkantet. Få lidt \"flow\" ind i det og hvis du vælger den baggrund så skal siden se ud som om den er en del af den - eller også skal der skygge på. Man må ikke bare have fornemmelsen af, at \"firkanten\" svæver lidt.
2. Der mangler noget farve (evt. billeder) der kan peppe siden lidt op. Dine semi-glade farver udstråler lidt \"det er forår, men det regner sgu stadig...\"
3. Brug et tydeligere billede. Hvis farverne i det ikke er gode (hvilket billeder af haller med computere sjældent er...) så brug menuen Image>Adjust>Color Balance i Photoshop til at sætte farver på. Du kan evt. bruge Image>Adjust>Desaturate først.

Alt i alt: 7 pil op @ 13 indtil nu. Der er håb forude :-) Der skal bare bruges noget tid på det.

Mvh YaiEf
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 23:07 #19
mynetwork.dk >> Hvis der er så meget tekst at man skal scrolle bliver man jo nødt til det, ellers bliver det ikke kompatibwelt med netscape, hvilket det helst skal. Godt nok prøver vi at følge w3.org\'s standard, men det er svært hvis det også skal virke i ns...
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 23:12 #20
>>> jeg har lige opdateret!!!!! <<<
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 23:16 #21
det skal lige siges at det ikke er mig der har lavet det gamle site!!
Avatar billede bratkid Nybegynder
03. maj 2001 - 23:19 #22
det skal siges...som det kunne høres på mig allerede fra start, at det gamle \"design\" hvis det kan kaldes det er meget grimmmere end det nye!
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 23:28 #23
fomse >> Det er IKKE meningen at der skal rulle en menu ned, men at når musen holdes over fx netværk kommer undermenuen til netværk!
Avatar billede mystart Nybegynder
03. maj 2001 - 23:32 #24
... men det er ikke lavet endnu
Avatar billede microtec Nybegynder
04. maj 2001 - 00:04 #25
Det nye design er langt flottere og har mere stil.
Dog syntes jeg ikke rigtig stilen passer til netparty.
For mig er netparty unge mennesker, sikkert på skateboard og med hængerøv i buserne medens de lytter til hip-hop eller techno.

Jeg syntes stilen er for \"pæn\" til din målgruppe.
Designet er flottere end det gamle, men minder for meget om et business-site.
Det minder lidt om et
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2001 - 00:11 #26
bratkid>  http://62.243.18.141/ stinker da hårdt..
Avatar billede schmidti Nybegynder
04. maj 2001 - 14:31 #27
det er meget bedre end det gamle!
jeg synes \"kloden\" i starten er ret fed!
Avatar billede madizone Nybegynder
05. maj 2001 - 20:42 #28
Jeg synes det nye er meget bedre. Det virker større, mere professionelt og tager sig bedre ud på min skærm.
Forside billedet kunne man måske godt blive sparet for, men det er meget bedre end det gamle design. 10@13 - en selvstændig med noget rutine præget præstation!
Avatar billede jensgram Nybegynder
05. maj 2001 - 21:07 #29
bannerhouse-versionen er KLART den flotteste. Den anden ligner noget, der er omtrent fem år gammelt!
Avatar billede mystart Nybegynder
05. maj 2001 - 22:25 #30
madizone / mr_noname >> Mange tak. Hvorfor tror I at Acra Bannerhouse blev sat på den opgave!
Avatar billede jensgram Nybegynder
06. maj 2001 - 10:23 #31
det var da så lidt! Jeg er enig med madizone - 10@13!
Avatar billede jensgram Nybegynder
06. maj 2001 - 12:02 #32
Tak-tak - havde lige overset madizone omtale af forsidebilledet. Det skulle være lidt mere tydeligt, at man skal trykke på det for at komme videre, og så skulle du nok overveje at komprimere det lidt. Ellers yderst pænt!
Avatar billede mystart Nybegynder
06. maj 2001 - 20:41 #33
du bliver automatisk viderestillet efter 10 sek. !