Avatar billede noooze Nybegynder
29. marts 2006 - 10:04 Der er 1 kommentar

random start af et movie clip

hejsa alle kloge hoveder :)

nu har jeg brug for hjælp for alt hvad jeg laver er fyld med fejl :(

anyway - jeg har en scene hvor der sker en masse - på den scene har jeg et movie clip kaldet mc_edder ( en edderkop *S* ) som gerne skulle kunne starte sit loop random

jeg er kommet frem til at jeg via en random generator ville kunne bestemme hvornår den skulle starte - skal kun kører ca hvert 30-40 sec - men af en eller anden grund kan jeg ikke får den til det

prøvede med inverval men det var ikke godt iforhold til hensigten - da movie clippet så nogle gange stoppede midt i det hele.. det skulle gerne køre igennem og så stoppe for så at starte på et eller andet tidspunkt

håber nogen kan hjælpe - ved at folk som er vant til action script så er det her ingen ting ;)
Avatar billede _creator_ Nybegynder
29. marts 2006 - 21:49 #1
en enkelt måde er, i MC'et at lave tomme frames ca. 40 sek frem, og så ha gotoAndPlay(random(440)); i første frame.