Avatar billede ulricho Novice
29. marts 2006 - 07:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XAL SalesInvoiceUpd overstiger 64 kb

Jeg er nu ved at ligge sidste hånd på opgraderingen af XAL fra 2.70 til 3.50.

Jeg står med 2 fejl tilbage:
Xal.....: *** $SalesInvoiceUpd
Qtx.....: *** $SalesInvoiceBatch

Fejlen er *** Fejl: 15, Den interne objektkode-buffer kan ikke overstige 64 KB.

Umiddelbart er der tilføjet de store tilrettelser til programmerne - dog nogle små.

Er der nogen, der lige kan sætte ord på dette?
Avatar billede dma Nybegynder
29. marts 2006 - 07:27 #1
At kodelementerne som er markeret med stjerner er blevet så store, at de ikke kan oversættes (compileres). Den eneste måde er at udkommentere/fjerne noget kode, evt. at lægge noget af det ud som funktioner (FNC) hvis det ikke kan undværes.
Avatar billede ulricho Novice
29. marts 2006 - 07:43 #2
God ide. Det lyder som et rigtigt svar.
Avatar billede hanbo Nybegynder
19. april 2006 - 10:38 #3
Jeg er i samme situation med at jeg ikke kan kompilere "SalesInvoiceUpd" uden at den overstiger 64 kb, melder Fejl 15. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om hvordan du løste problemet.