Avatar billede hrjensens Nybegynder
28. marts 2006 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overføre dvd til Creative ZEN VISION M

Haj Hajer,
Hvordan overfører man en dvd film til en ZEN Vision M ? - kan kun overføre et kapittel adgangen. Vil gerne se hele filmen uden, at skulle skifte over til næste kapittel hele tiden. Kan ikke få de filer med som sammenkæder hele dvd én over på ZENÉN da softwaren ikke vil acceptere konvateringen. har prøvet mange former for rips.
Mvh.
Peter
Avatar billede hrjensens Nybegynder
01. maj 2006 - 22:19 #2
Takker
Avatar billede levich Nybegynder
04. juni 2006 - 14:09 #3
pointfordeling?
Avatar billede hrjensens Nybegynder
04. juni 2006 - 20:23 #4
100 % til dig. Fik iøvrigt fat i den nye Clone CD. Den ká bare det der. Hvordan er det lige vi afslutter spørgsmålet ?
Mvh. Peter