Avatar billede michaelfugl Nybegynder
03. maj 2001 - 21:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Optimering til søgemaskiner

Hej,

Hvordan er dette engelske website optimeret til søgemaskinerne?

http://jespert.homepage.dk/triathlon

mvh

Michael

ps. Jeg vil gerne have nogle gode argumenter! :-)
Avatar billede therkildsen Nybegynder
03. maj 2001 - 21:36 #1
Ved at kigge i websitets statistik kan jeg se at den mest foretrukne/populære søgning er \"Triathlon training\". Inde på altavista ligger siden som nr 2 på denne søgning, hvilket må siges at være ret godt, da designet ikke er specielt prangende, Jakob Nielsen?!

Din Linkpopularity er oppe på over 50, hvilket er med til at sikre en høj rangering.

Din vægtning af nøgleord er fin, så jeg tror din optimering er tæt på det optimale til søgerobotterne, men katalogerne rangerer dig ikke så højt pga. det kedelige design.

Mvh

Therkildsen
Avatar billede michaelfugl Nybegynder
03. maj 2001 - 21:37 #2
Thankx... :-)