Avatar billede retrixz Nybegynder
28. marts 2006 - 16:24 Der er 3 kommentarer

Inspiration efterlyses. Og feedback

http://dahl-projects.com/

Min side. Den har været oppe i et stykke tid nu.

Jeg er interesseret i at høre, hvad i synes om designet, evt nogle forslag? fejl eller mangler?

Så kunne jeg også godt tænke mig at høre - om i havde nogle forslag til evt. indhold på siden? Et eller andet?

Tusinde tak for jeres tid!

(I skal ikke kigge på projekterne, jeg ved der er visse fejl endnu)
Avatar billede bramstorp Nybegynder
29. marts 2006 - 09:54 #1
Fint design, men der er en fejl ved siden information, den flytter sig + prøv at gøre den sorte baggrund lige stor på alle sidder det vil se pæner ud
Avatar billede retrixz Nybegynder
04. april 2006 - 17:59 #2
smid et svar.
Avatar billede kjeldb Nybegynder
29. april 2006 - 23:25 #3
Flot design, enkel og overskuelig menu. Flot bearbejdet grafik.
Jeg ville fjerne Charts. Uanset det tal der står, så vil der være nogen der tænker, "har der ikke været flere", og andre der tænker "har der virkelig været så mange", alt efter hvad de sammenligner med.
Indsæt en mailadresse med dit eget domæne, det virker mere proffessionelt, og lad den sorte baggrund på "Forside" have samme højde som på de andre sider.
Og skal jeg være lidt pertentlig, så har du "Forside" - "Information" - "Projects" - Kontakt". "Projects" falder udenfor da det ikke er på dansk ligesom de andre menupunkter. Med CSS kan du ændre skriftstørrelse i form objekterne på kontaktsiden, så de passer bedre til fontstørrelsen du ellers bruger.
Hvad er "daglig-institioner" for noget? Det hedder iøvrigt også "Programmør".
(multimediedesigner AK)