Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 13:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Word starter ikke ved en specefik bruger

Når jeg logger ind som user virker word ikke. Men hvis jeg logger ind som en anden bruger virker det fint. Der kommer kun den klassiske windows send/ ikke send meddelse uden den store hjælp. Hvad kan det være
Avatar billede pheen Nybegynder
28. marts 2006 - 13:53 #1
Det kan være der er en fejl i din standard skabelon: normal.dot som ligger (normalt) under C:\Document and Settings\"Bruger"\Skabeloner
Den kan du bare slette (eller omdøbe den) så vil Word automatisk oprette en ny næste gang word startes.
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 14:11 #2
Den findes ikke den fil du taler om
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 14:14 #3
Men der ligger nogle andre filer, men det hjælper ikke at omdøbe dem osv. Men det er lige som om det er før word når så langt
Avatar billede pheen Nybegynder
28. marts 2006 - 14:15 #4
Okey. Det lyder mærkeligt... har du prøvet at søge på den? Det kan være den ligger skjult.
Ellers er jeg blank, re-installering måske ? :)
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 14:16 #5
Har prøvet reinstallering virekr ikke. Det er lige som om det ligger i selve profilen.
Avatar billede pheen Nybegynder
28. marts 2006 - 14:21 #6
jamen så evt oprette en ny bruger som virker... slette den gamle bruger og omdøbe den nye??
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2006 - 14:21 #7
Det er vel ikke samme problem som i dette spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/spm/698184

Grunden til jeg kommer til at tænke på det, er at du ikke kan se normal.dot
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 14:26 #8
Tak der virker nu
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 14:27 #9
send svar
Avatar billede pheen Nybegynder
28. marts 2006 - 14:28 #10
Hmm... tja... men han kan jo slet ikke komme ind i word?
Avatar billede pheen Nybegynder
28. marts 2006 - 14:28 #11
ok... never mind.. ;)
Avatar billede pheen Nybegynder
28. marts 2006 - 14:29 #12
hmm... Hvem ? Hva gjorde du ? ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. marts 2006 - 14:30 #13
Ved ikke om det er mig du mener, ellers afviser du bare.  c",)
Avatar billede noerdar-dilling Nybegynder
28. marts 2006 - 14:44 #14
Læs det andet post der blev skrevet det virkede.