Avatar billede stoiss Nybegynder
28. marts 2006 - 12:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler natur billede tyil webdesign

Hejsa allesammen ..
Jeg mangler et "Forårs" billede til mit design, det skal ikke være et helt vildt stort et, der skal være mange ting som viser det er "forår" på ikke ret meget plads :) det skal være et natur billede.

Nogen der ved hvor man kan fin de sådan noget?
Hilsen Stoiss
Avatar billede stoiss Nybegynder
28. marts 2006 - 12:33 #3
Hmm .. Det er sq nogen fine billeder :)
Og vil gerne gi dig points for det, men kan du måske finde nogen med lidt vand på også? altså som om at de er taget ud fra en bro eller lign
Avatar billede mugisteen Nybegynder
30. marts 2006 - 01:29 #5
Du kann sikkert også finde et godt forårs billede på www.istockphoto.com
.. det koster dog 1$ men så har du også ret til at bruge det - modsat de flest andre, selvom det "bare" er et billede.

Her er feks. et.
http://www.istockphoto.com/file_closeup/where/locations/bodies_of_water/705417_soft_little_peaceful_waterfall.php?id=705417
Avatar billede stoiss Nybegynder
30. marts 2006 - 10:10 #6
Takker for kommentare, James du får point

mugisteen -> Det skulle være gratis billeder, da jeg ikke ser nogen grund til at betale for et billede som jeg måske bruger i max. 1 mdr. :)

.Stoiss