Avatar billede janjacobsen Nybegynder
28. marts 2006 - 10:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan man købe database med adresser eller

Hej
Jeg skal til at lave en større direct mail kampagne og har lagt ud med, at kopiere adresser på virksomheder på kob.dk.
Men kan man evt. billigt købe sig til adresser og kontaktpersoner i diverse virksomheder?

Og er der nogen som evt. kender noget serversoftware til at styre kampagnerne eller skal man lave noget selv? Kender nogen noget fra f.eks. hotscripts.com eller lign.

Alt kan hjælpe...
Avatar billede marz* Nybegynder
28. marts 2006 - 10:38 #1
SPAMMER!
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
28. marts 2006 - 10:41 #2
Hvad mener du med det?
Direct Mail foregår med breve som bliver sendt ud med posten - ikke e-mails.
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
28. marts 2006 - 10:45 #3
Altså salgsbreve...
Avatar billede saucer Nybegynder
28. marts 2006 - 11:23 #4
janjacobsen >> Det kan self. lade sig gøre men det vil komme til at koste dig kassen. Jeg er sikker på at krak.dk eller megafon.dk.
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
28. marts 2006 - 11:46 #5
Ja, jeg er klar over at det er dyrt - og man vil få mange adresser som ikke er relevante for mig. Jeg kan da godt bruge et par dage på at kopiere fra kob.dk.
Jeg regner med at det koster et sted mellem 10000 og 15000 kroner at købe oplysninger, men så får man vel et slags program med - eller hvad?
Hvis jeg kopierer skal jeg smide det hele ind i et program - hvilket?
Jeg har selv lige lavet en lille access-database - men den logiske håndtering mangler - og det har jeg ikke tid til at lave.
Avatar billede areon Nybegynder
28. marts 2006 - 12:27 #6
Hvis kampangen er branche orienteret kan du evt. kontakte et af nettets mødesteder for disse og herigennem benytte dig af deres marketingsmodul.

ved mange profesionelle virksomheder benytter sig af http://www.notabene.net/. de skulle være hårde i branchen.. Men garanteret også ganske solide prismæssigt. :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. marts 2006 - 15:51 #7
Det må da kunne købes igennem kob.... Har du prøvet at ringe til dem. De må da have meget nemt ved at lave udtræk, eller i det mindste kunne henvise til en af deres partnere som kan
Avatar billede kij1 Nybegynder
28. marts 2006 - 16:04 #8
Køb det hos http://www.nnerhverv.dk eller den mindre løsning http://www.nneflex.dk (tror jeg)
de har forskellige løsniger, bruger det selv.

mvh Kell Jørgensen
Avatar billede janjacobsen Nybegynder
28. marts 2006 - 16:41 #9
Kan man hente informationer i et aller andet format hos http://www.nnerhverv.dk ?
Og/eller er der nogen form for styring af diverse data eller skal man vælge et system der kan det?

http://www.notabene.net/ er vist noget med søgemaskiner og optimering af samme - ikke lige det jeg har brug for.
Avatar billede kij1 Nybegynder
28. marts 2006 - 17:04 #10
Ja du kan lave en målgruppe, med alle de kriterier du ønsker, branche, postnr, omsætning og masser af andre og eksportere til en komma fil, som du kan brevflette eller importere i access eller andet. Men prøv det selv, der er en demo.
Den lille version nneflex giver kun mulighed for udtræk af 500 adresser. Den store nnerhverv ubegrænset.

mvh kell Jørgensen
www.proff-hosting.dk