Avatar billede miknil Nybegynder
27. marts 2006 - 22:50 Der er 25 kommentarer og
2 løsninger

Banner til skakturnering

Hej Experter

Er der nogle af jer der kan hjælpe med at modificere logoet på

http://www.k41.dk/turnering/corpsoft2006/index.php?css=k41_corp&lo=corplogologo.jpg

Så det bliver lidt mere skakagtigt ?

Firmaet der oprtræder på logoet er sponsor for en skakturnering, der er desværre ingen penge i overskud jeg kan dele ud af :-( , medmindre nogle vil være med til at dække underskuddet.
(Der er ikke mange penge i skak i disse dage).

Jeg anerkender det er på kanten af det tilladelige, men jeg har tidligere været heldig at få god hjælp herinde, så ....
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. marts 2006 - 09:13 #1
Det er helt tilladt. Jeg har lavet mange bannere herinde efterhånden. Jeg kigger på det senere i dag engang.
Avatar billede helle100 Nybegynder
28. marts 2006 - 18:04 #2
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. marts 2006 - 18:43 #3
Her er også et bud fra mig
http://aspdotnet.dk/pics/skak.jpg
Avatar billede miknil Nybegynder
28. marts 2006 - 18:46 #4
>helle100, det minder lidt for meget om klubbens eksisterende logo (som du vist nok engang har lavet for os :-) )

>innercitydk, det ser ret fedt ud, kan du få skakdelen til at være lidt mere fremtrædende ?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. marts 2006 - 18:57 #5
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. marts 2006 - 19:15 #6
Jeg kan se du har sat det ind på siden, så jeg smider lige et svar ;)
Avatar billede miknil Nybegynder
28. marts 2006 - 22:00 #7
>innercity
Ja jeg skulle lige se hvordan det så ud, jeg har ikke helt bestemt mig for om jeg bruger det endnu - men under alle omstændigheder synes jeg det sidste ser rigtig godt ud!
Jeg giver 50 af points'ene til helle100, hvis bestyrelsen mener vi skal bruge det istedet.
Ihvertifald skal i begge have tak for hjælpen !
Avatar billede miknil Nybegynder
28. marts 2006 - 22:01 #8
Hov, nu fik jeg givet jer 100 points hver, kan jeg oprette et nyt spørgsmål med de sidste 50 points til dig innercity ?
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. marts 2006 - 07:27 #9
Det er helt ok. Jeg vil gerne dele med Helle :)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. marts 2006 - 07:28 #10
Ps. Tjek linket jeg har lavet det så skakbilledet er mere fremtrædende. Hvis der er andet du vil have rettet til kan du bare lige skrive det..
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. marts 2006 - 13:58 #11
Jamen så tak for de 100 :o) ellers siger du bare til Innercity
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 14:06 #12
Innercity>Nå du nu spørger, så kunne jeg godt tænke mig at der blev byttet rundt på elementerne så skakdelen var til højre, og muligvis at baggrunden var skakternet istedet for hvid.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. marts 2006 - 16:22 #13
Hvis jeg rykker skakdelen til højre går det så ikke ud over logindelen. Der vil komme en kant?
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 16:23 #14
logindelen bliver helt fjernet inden så længe så det er ikke noget problem
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. marts 2006 - 16:38 #15
Skal logoet så være større, altså tilpasset bredden uden logindelen?
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 16:46 #16
Hvis du kan lave det de der 990x75 det fylder på skærmen er det helt perfekt.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. marts 2006 - 17:00 #17
Hvad synes du om det her:
http://aspdotnet.dk/pics/skak_v2.jpg
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 17:02 #18
Ja det ser godt ud, hvis firmalogoet kunne blive en kender større er det helt perfekt!
Jeg opretter et spm med points til dig
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 17:07 #19
>innercitydk
Smid lige et svar i http://www.eksperten.dk/spm/699126
Avatar billede innercitydk Nybegynder
29. marts 2006 - 17:37 #20
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 18:09 #21
Egentlig kunne jeg godt tænke mig det fyldte hele højden så firmalogoet var så fremtrædende som muligt, jeg er godt tilfreds under alle omstændigheder!
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 18:10 #22
Jeg har lagt din seneste version op - og kan sagtens leve med det i den version, så hvis du synes du har tid ....
Avatar billede miknil Nybegynder
29. marts 2006 - 18:16 #23
Hvis du har en udgave uden firmaloget må du mægtig gerne poste den, jeg vil nemlig gerne forsøge at bruge banneret til andre begivenheder af samme slags senere!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
30. marts 2006 - 09:09 #24
Det kan jeg sagtens lave. Men det bliver først når jeg kommer hjem i eftermiddag..

Vh
Avatar billede innercitydk Nybegynder
30. marts 2006 - 12:15 #25
Avatar billede miknil Nybegynder
30. marts 2006 - 12:40 #26
Perfekt, takker!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
30. marts 2006 - 12:57 #27
Det var så lidt :)