Avatar billede dennism Nybegynder
27. marts 2006 - 16:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Sony Ericsson: W800i

Jeg har haft to Sony Ericssons som begge er gået istykker med samme symptomer:
- Vil ikke lade op
- Joypad går i stykker

Desuden har jeg MANGE kammerater/bekendte som har oplevet præcis det samme.

Jeg vil nu købe nu mobil, og overvejer, på trods af at jeg har lovet mig selv aldrig at købe Sony Ericsson igen, at købe denne:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=108&id=1189

Nogen der kan fortælle mig om denne også går istykker, eller om denne nye mobil er blevet bedre end de ældre?
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. marts 2006 - 17:08 #1
Hmm har ikke selv oplevet problemer med opladning eller at joypad går i stykker på SE.
Har hørt lidt om det, men de problemer skulle være over.

Men problemer ved W800i er at sms-hukommelsen stadig er begrænset som på tidligere modeller.
Og så kan man ikke vælge specifik ringetone til en profil. Hvilket er sært da man jo kan det på de forrige modeller.
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
27. marts 2006 - 21:15 #2
Har haft min i lidt over 2 måneder og har ikke haft problemer med joypad'et.

  Angående opladning så viser den kun at telefonen er 94% opladet, men det er vidst en softwarefejl, der er blevet rettet i opdateringerne siden hen.

  Eneste ting ved den jeg ikke er så glad for var de medfølgende høretelefoner. De virker nærmest som hørepropper, hvilket giver en god lydoplvelse, men jeg vil gerne kunne høre, hvad der foregår omkring mig.
Avatar billede dennism Nybegynder
28. marts 2006 - 17:02 #3
Gider I smide et svar? :)
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
28. marts 2006 - 17:54 #4
svar