Avatar billede homsabu Nybegynder
27. marts 2006 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis arbejdskraft tilbydes

Hej!

Vi er 4 datamatikerstuderende der skal til at skrive vores afgangsprojekt. Det skal laves sådan at vi skal stilles en opgave af en 'kunde'... derfor tilbyder vi vores gratis arbejds til hvem som kunne ha' et relevant projekt!

Eksempel på opgaver:
- Lagring af information i databaser/filer
- hjemmeside - evt. med webhandel
- Web-dialog med kunder/sælgere
- Journalisering
- Andre ideer?

Vi er som 4 personer som skal og vi regner med totalt at lægge mellem 2500 og 3000 arbejdstimer i projektet, så det er ikke småting vi forventer at udrette.

Hvis I tror I kunne være interesseret i at udnytte den enestående mulighed, så kan i kontakte os via email eller telefon. Vi er altid klar til at holde et møde og tale om tingene.

Kontakt:
        Email: cahom@hssyd.dk
        Mobil: 30707010

Mvh.

Casper

På vegne af

Datamatikerstuderende på 4.semester Handelsskolen Sjælland Syd - Erhvervsakademiet
Avatar billede ladyhawke Novice
27. marts 2006 - 14:05 #1
Har I nogen preferencer mht. sprog/platform?
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. marts 2006 - 14:11 #2
Jeg har et projekt i gerne må kikke på, hvor i har meget frit slag i bolledejen.

Man kunne kalde det et kombination af et Customer Relations system og et dokument og sags journaliserings system.

Jeg vil kunne dokumenterer mine "kunde" relationer, hvad er der sagt, hvad er der aftalt, hvornår, hvilke oplysninger har jeg på Kunden, persondate, billeder andet. hvilke dokumenter og "sager" er relevante til kunden og hvilke dokumenter hører til kunden eller til sagen.

Dokumenter i bredeste forstand, e-mails, word dokumenter, indscannede dokumenter, evt fakture fra regnskabsprogram, rykkere osv osv.
Avatar billede homsabu Nybegynder
27. marts 2006 - 14:21 #3
ladyhawke : Vi har primært bygget vores undervisning på Visual Studio 2005 med C++/C# som sprog - her på dette semester har vi også haft et forløb med ASP.NET (vb)... Vi har arbejdet en smule med Delphi.... Derudover har vi haft lange forløb med MySQL, Interbase og senest Oracle. Mht til platform har vi kun arbejdet m. Windows (XP Pro, & Server2003).
Avatar billede ladyhawke Novice
27. marts 2006 - 14:43 #4
Overvejer selv at bygge en mediedatabase/-intranet løsning, som skal indeholde oplyninger om en (eller flere) samling(er) af bøger, musik og film (evt. også billeder). Der skal være mulighed for at kategorisere efter fagbogsnummerering eller lign. struktureret format. desuden skal det være muligt at angive relevante informationer, f.eks. cover-shot (billede) og resume af handling (hvis relevant).

Desuden skal det vær muligt at udføre søgninger på tværs af medie typerne og udskrive rapporter/udtræk baseret på disse...

Projektet kan sagtens beskrives yderligere, men hvis I helst vil arbejde med kunde håndtering etc. så er det nok ikke så spændende at arbejde med.
Avatar billede homsabu Nybegynder
27. marts 2006 - 14:48 #5
bufferzone : lyder interresant - har du yderligere information om det??

uanset er dit forslag noteret :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. marts 2006 - 16:01 #6
Hvis du ønsker så kan vi sagtens mødes. Jeg har faciliteter (lokaler, netværksudstyr og maskiner) og også software til at støtte jer i processen, lidt afhængig af hvad i vælger at lave tingene på. Microsoft produkter er intet problem
Avatar billede danic Nybegynder
29. marts 2006 - 15:12 #7
Husk lige at indgå en aftale om rettigheder og ophavsret.
Avatar billede homsabu Nybegynder
05. maj 2006 - 09:51 #8
Lukker spørgsmålet

Jeg vil gerne takke for jeres indspil, men vi har valgt et andet projekt!

MVH
Casper