Avatar billede weje17 Nybegynder
27. marts 2006 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Str: 1366x768 - hvordan

Hey!

Jeg har et billede/video der er optimeret til 1366x768, hvordan får jeg grafikkortet til at vise den str.?

Billedet skal fra pc over på en LCD tv skærm..
Hvor max opløsningen af 1366x768.......

Hilsen Mikkel Weje Nielsen
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. marts 2006 - 10:23 #1
hent everest her http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1072

under grafik kort > video tilstande, kan du se hvilke opløsninger dit gfx kort understøtter. En anden driver kan give understøttelse af forskellige opløsninger. Prøv evt en af disse moddede drivere.

http://www.omegadrivers.net/
eller
http://www.dna-drivers.com/

Hvis dit kort så understøtter den ønskede opløsning, skal du højreklikke på skærmen, vælg egenskaber, vælg fanebladet indstillinger, marker den sekundære skærm og indstil den ønskede opløsning
Avatar billede weje17 Nybegynder
27. marts 2006 - 11:06 #2
Lukket...

Virkede ved at trykke "fuld skærm" i stedet for at vælge opløsningen direkte... ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. marts 2006 - 12:30 #3
fordi den kører fuld skærm er det ikke nødvendigvis ensbetydende med den kører 1366*768, den kan køre 800*600 og vise fuld skærm
Avatar billede weje17 Nybegynder
27. marts 2006 - 12:32 #4
1280x768 ved fuldskærm.... så passede den
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. marts 2006 - 12:48 #5
det er jo finno, det er dog ikke en widescreen opløsning så du får muligvis ikke det fulde billede hvis det er en wide lcd skærm.