Avatar billede onix Nybegynder
25. marts 2006 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP-programmering

Hej jeg søger en (eller flere) dygtig "programmører" som kan skrive PHP/mySQL
Det er ikke til et enkelt forestående men nok snarer til en længere række af opgaver.
Har et par sider som skal rettes til..
PS. Du skal være billig, da jeg ikke har et MEGA budget.
Jeg ved godt at, du kan da bare sætte dig ned og lære det, jo men jeg sender sku også bilen på værksted når den er gal med den, jeg har desværre ikke overskuddet til det, derfor prøver jeg her
Avatar billede trofo Nybegynder
25. marts 2006 - 14:55 #1
Hejsa,

Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, så kan jeg give dig et tilbud.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
25. marts 2006 - 15:09 #2
Det er ikke tilladt at have flere tråde åbne omhandlende samme emne: http://www.eksperten.dk/spm/698018
Avatar billede jck_true Nybegynder
26. marts 2006 - 19:48 #3
Hey...
Vil gerne høre lidt mere om hvad den opgave indbefatter.
Måske er det slet ikke nødvendigt at programmere noget, hvis der allerede er lavet i forvejen.
jck_true @ nerdshack . com //Fjern mellemrum
Avatar billede n-emy Nybegynder
02. april 2006 - 18:53 #4
Hej,

Vil gerne høre mere om opgaven.

Skriv eventuelt på

ricki@n-gamez.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
01. maj 2006 - 21:29 #5
Du må også gerne kontakte mig.

mc@mcs.bz
Avatar billede onix Nybegynder
15. juni 2007 - 19:43 #6
lukket