Avatar billede onix Nybegynder
25. marts 2006 - 14:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PHP-programmering

Hej jeg søger en (eller flere) dygtig "programmører" som kan skrive PHP/mySQL
Det er ikke til et enkelt forestående men nok snarer til en længere række af opgaver.
Jeg har et par sider jeg skal have rettet til.
PS. Du skal være billig, da jeg ikke har et MEGA budget.
Jeg ved godt at, du kan da bare sætte dig ned og lære det, jo men jeg sender sku også bilen på værksted når den er gal med den, jeg har desværre ikke overskuddet til det, derfor prøver jeg her
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
25. marts 2006 - 15:07 #1
Men normalt findes der heller ikke billige værksteder hvis det skal gøres ordenligt? :)
Avatar billede onix Nybegynder
25. marts 2006 - 15:30 #2
det jo det der gør, men skulle det være dig, der programmerede eller rettede, så kan du jo kun rette det som skal rettes, og er det ikke rettet, ja så er det vel ikke rettet, og så er jobbet ikke gjort, og nej så har du ret, så er det ikke gjort ordentligt.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
25. marts 2006 - 15:39 #3
Hehe den kunne jeg ikke følge med til :P Vist godt at der skal reperationsbajere til i aften!
Avatar billede onix Nybegynder
25. marts 2006 - 15:42 #4
haha..
SKÅL!
Avatar billede lp-freak Nybegynder
25. marts 2006 - 18:16 #5
Avatar billede lp-freak Nybegynder
25. marts 2006 - 18:17 #6
UUUPS forkert debat. Pinligt /:
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
25. marts 2006 - 18:35 #7
Hehe forstår ikke hvordan folk kan poste forkert, i en debat de ikke engang deltager i :) Det ses tit
Avatar billede e_w Nybegynder
29. marts 2006 - 13:41 #8
du kan jo prøve at adde mig på msn, eller sende via mail.. så kan vi lige snakke mere om hva det er du ønsker..

williamengbjerg@hotmail.com

Mvh. e_w
Avatar billede onix Nybegynder
15. juni 2007 - 19:41 #9
lukket