Avatar billede eaglee Nybegynder
22. marts 2006 - 18:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SuspendLayout()/ResumeLayout() problemer

Hej...
det er er problemet er at jeg har en liste der skal fyldes og jeg vil ikke vise formen før listen er klar til at blive tegnet, har prøvet med SuspendLayout()/ResumeLayout() men det virker ikke rigtigt jeg for formen vist med et hul i og når listen er klar til at bliver tegnet tegner den sig selv.. hmm hvad gør jeg ???
Avatar billede eaglee Nybegynder
22. marts 2006 - 18:42 #1
kan det på nogen måde lade sig gøre at spørge listen om den er klar til at blive tegnet ??
Avatar billede eaglee Nybegynder
16. april 2006 - 13:05 #2
hmm