Avatar billede lce Nybegynder
22. marts 2006 - 10:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Annonce til tryk - betalingsopgave

Jeg har udformet en annonce som skal bruges trykkes, men de tekniske krav har jeg ikke kompetencer til at overholde.

Dvs. 5mm skærekant, billeder min 300 dpi CMYK med max total sværtning på 345%. Billeder der bruges skal være højopløselige, og fonte inkluderet. Skal leveres som PDF fil.

Er der nogle der er interesseret, så send en mail til info@smartdog.dk og I vil så få mere information så I kan give et tilbud.

-jeg skal levere annoncen senest fredag kl 12, så der er max 2 dage at løbe på.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. marts 2006 - 11:48 #1
Har sendt dig en mail

Mvh. Lasse Fernov
Avatar billede lce Nybegynder
22. marts 2006 - 16:32 #2
Opgave uddelt.