Avatar billede mulatneger Nybegynder
22. marts 2006 - 10:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lukning af Administrator til webmail

Jeg vil gerne have lukket for Administrator kontoen ude fra webmail til vores exchange, da det jo er muligt at kigge i alle mailbokse med administrator kontoen.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
22. marts 2006 - 10:49 #1
controlpanel -> administration - > users and computers -> højreklik på administrator konto, vælg properties, vælg fanebladet exchange features marker under protocols "outlook web access" og vælg disable.
Avatar billede mulatneger Nybegynder
23. marts 2006 - 09:47 #2
Den disabler kun tilgangen til administrator@domain.xx via webmail. Jeg kan stadig login til f.eks test@domain.xx med domain\administrator account.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
23. marts 2006 - 09:51 #3
undskyld men hvad var det du bad om ? citat:

Jeg vil gerne have lukket for Administrator kontoen ude fra webmail til vores exchange,
Avatar billede mulatneger Nybegynder
23. marts 2006 - 13:02 #4
Prøv at læs hele mit spørgsmål? Det løser ikke mit problem?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
23. marts 2006 - 13:06 #5
det vil altid være muligt at kigge i alle mail bokse med konti der har administrator rettigheder.
Avatar billede lgj Nybegynder
25. marts 2006 - 18:21 #6
@2003-fyren - Læs lige flg. så får du nok en mere correct mening.

@mulatneger - Det begrænser naturligvis også alm. outlook adgang.

http://www.petri.co.il/grant_full_mailbox_rights_on_exchange_2000_2003.htm