Avatar billede fjensen111 Nybegynder
21. marts 2006 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med DR netradio

Jeg har et problem når jeg skal høre gamle udsendelser på DR's netradio. Jeg kan godt høre det der er nu men når jeg trykker på kanalvælgeren og vil høre seneste for eks. Mads og Monopolet på P3 så kommer der ingen lyd. Er der nogen af jer der ved hvad der kan være galt.
Avatar billede dkshero Nybegynder
21. marts 2006 - 20:37 #1
har du prøvet af reloade siden og prøve igen ? den virker fint! her hos mig (:
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
21. marts 2006 - 20:43 #2
Ja jeg har prøvet alt muligt og også uden firewall men intet virker. :-((
Avatar billede dkshero Nybegynder
22. marts 2006 - 18:56 #3
lyder underligt men jeg tror desvære ikke jeg kan hjælpe /: da jeg over hovedet ikke er en haj til sådan noget (;
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
20. april 2006 - 18:30 #4
Der er stadig problemer nogen der kan hjælpe.
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
10. juli 2006 - 23:31 #5
Lukker