Avatar billede desperado Nybegynder
03. maj 2001 - 10:43 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ASUS A7M266

Hejsa alle sammen..

Jeg ville høre om der er nogle der har prøvet dette bundkort i parksis..

Spørgsmålet løber på om Multiplier er muligt på boardet.. så over-clocking er muligt.
Der er en del test dersiger NEJ.. Men det er sjovt at det er kun nogle af disse test siderne der ikke kan...

Nu er det eksperten tur til at se på sagen !

Give them hell boyes... 40 frags for hoved af mulitplier...
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. maj 2001 - 11:10 #1
Prøv at søge på alltheweb.com, skriv ASUS A7M266, der er garanteret svar.
Avatar billede mlj Nybegynder
03. maj 2001 - 21:23 #2
Ifølge dette er der multiplier-kontrol på A7M266:

http://www.asus.com/products/Motherboard/socketa/a7m266/jumper.html
Avatar billede desperado Nybegynder
07. maj 2001 - 14:15 #3
>mlj<

Alle bundkort har multiplier.. men det er ikke alle bundkort man kan indstille det ; (

Der er snakket noget om at det kan gøret i bios, men det er ikke set på v af board 1,03 ; (
Avatar billede mlj Nybegynder
07. maj 2001 - 14:25 #4
Du kan godt instille multiplier manuelt vha. dipswitches. jvf. linket. ;)
Avatar billede desperado Nybegynder
09. maj 2001 - 10:59 #5
mlj

der er ikke.. jeg gentager IKKE dipswitches på bundkortet der er diagrammer på bundkortet der fortæller det men ikke nogle kontakter

sorry !
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. maj 2001 - 11:22 #6
Kan det ikke ordnes i bios, såkaldte softswitche.
Der er ikke så mange dipswitche i nyere mobo.
Avatar billede desperado Nybegynder
14. maj 2001 - 15:05 #7
Når.. jeg må se hvad der sker når jeg får min CPU
med posten så må vi se hvor meget jeg kan Tæve den...

Takker alle for hjælpen

D
Avatar billede triangle Nybegynder
16. maj 2001 - 18:42 #8
Jeg har forstået det på den måde at multiplier,
regner sig selv ud, i forbindelse hvadfornoget
clockfreq. FSB er sat til.
Jeg har været forbi den i BIOS-en, og den værdi kunne ikke røres ved.