Avatar billede bis3n Nybegynder
20. marts 2006 - 17:56 Der er 7 kommentarer

Er min MP3-afspiller død?

Hejsa.

Jeg har et problem med min mp3-afspiller - en Creative MuVo TX 128 mb.
Problemet er, at når jeg tænder for mp3'eren, så får jeg denne error:
[B]/[U]![/U]\ File system error[/B]

og sætter jeg den til computeren via usb, får jeg denne error, når jeg vil gå ind i drevet:
[B]H:\ er ikke tilgængelig.

Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O-enhedsfejl.[/B]

Der er jo noget galt, det er der ingen tvivl om, men hvad?

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak!
Avatar billede 7degreez Praktikant
20. marts 2006 - 18:19 #1
Udnyt garantien... Lad være med selv at begynde at rode med systemet ;)

Hvis den stadig gælder altså?
Avatar billede 7degreez Praktikant
20. marts 2006 - 18:20 #2
kunne tyde på den manglede en intern fil, så få Creative til at opdatere den
Avatar billede 7degreez Praktikant
20. marts 2006 - 18:21 #3
eller prøv at pille batteriet ud et par timer ;)
Avatar billede bis3n Nybegynder
20. marts 2006 - 18:26 #4
Den har ligget død i et år efterhånden, så tvivler på garantien stadig holder.
Vil prøve at pille batteriet ud.
Avatar billede 7degreez Praktikant
20. marts 2006 - 18:31 #5
du har et års garanti og et års reklamationsret... så hvis den er mindre end 2 år gælder den stadig... uanset hvor længe den har været "død" inden for den periode;)
Avatar billede bis3n Nybegynder
20. marts 2006 - 18:41 #6
Øv. Kan hverken finde kassen eller papirene på den.
Må nok se i øjnene, at den er lige til lossepladsen.
Avatar billede 7degreez Praktikant
20. marts 2006 - 19:00 #7
surt :( men prøv da at gå ind hvor du har købt den og hør om de kan hjælpe dig...

ellers se om du selv kan formatere den eller finde en anden med samme model og overfør systemfilerne...