Avatar billede 2paz Nybegynder
20. marts 2006 - 14:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Får konstant fejlmeddelelse

Jeg er begyndt konstant at få meddelelsen 'Internet Explorer har fundet en fejl ...osv".
Når jeg så klikker på annuler (mht. at sende) forsvinder skrivebordet et øjeblik, hvilket forårsager at alt åbent lukker. Der forsvinder også et par ikoner nede ved uret.

Hvad kan jeg gøre ved det? Skal jeg reparere IE? Hvis ja, hvordan er det man gør det?
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. marts 2006 - 14:53 #1
Glemte. Medelelserne dukker også op selv om Explorer ikke er åbent (men måsk har jeg på anden måde internetadgang når det sker, husker ikke om det er tilfældet hver gang).
Avatar billede vejmand Juniormester
20. marts 2006 - 14:54 #2
Hvis du vil lave en repair:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. marts 2006 - 14:59 #3
Kan man ikke nøjes med at reparere Explorer? Vil helst ikke ud i en repair af hele Windows. Det får jeg garanteret til at gå helt i fisk!
Avatar billede 2paz Nybegynder
20. marts 2006 - 15:10 #4
Tror jeg dropper det. har ikke mod på en repair af Windows. desuden har jeg ikke MB nok til resten af måneden, hvis jeg skal hente alle de opdateringer igen.
Avatar billede 2paz Nybegynder
22. marts 2006 - 01:17 #5
.