Avatar billede nidyahou Praktikant
20. marts 2006 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Table væk!

Hey, min table i MYSQL er blevet væk, og de data der er i den er vigtige og tåbeligt nok ikke backet up!

Jeg kan se at den er der fordi når jeg laver en complete backup (MySQL Admin) så er der 6 tables, men den kan kun vise de 5, men lige når den skal til at backe den forsvundne tabel op så får jeg fejl 0... hvordan kan jeg manuelt finde den, når den ikke vil vise mig den??? Jeg kan heller ikke medkode hente info fra den?
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. marts 2006 - 23:11 #1
Kan du se om den ligger fysisk i mappen på drevet? I x:\mysql\data\db_name?
Avatar billede nidyahou Praktikant
22. marts 2006 - 14:08 #2
det er desværre ikke på min egen computer den ligger. Jeg har skrevet et brev til min host, og forsøgt at bruge "restore" funktionen, men den restorer aldrig.
Avatar billede nidyahou Praktikant
28. marts 2006 - 15:28 #3
lukker