Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
20. marts 2006 - 12:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IBM Thinkpad X40.

Jeg skal have en lille bærbar, som er meget let.
Den skal bruges til tekstbehandling, internet osv. (altså ikke spil osv.).

Har fundet denne:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=604&osCsid=8a5ddf53580d25c9759428f017f5ecfe

Jeg er meget opsat på det er en IBM.
Hvad synes i om mit forslag (ved godt der ikke er drev i den).
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
20. marts 2006 - 12:23 #1
Jeg har hørt et eller andet om, at der skulle være nogle "falske" IBM bærbare i handel, nogen der kender noget til det og evt. om det er relevant for mit link?
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
20. marts 2006 - 12:25 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. marts 2006 - 12:29 #3
Det eren rigtig god lille maskine, jeg regner selv med at købe en X60 når den kommer til landet omkring maj. Prøv også at kikke på X41 nu du er i gang
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. marts 2006 - 12:33 #4
hvis jeg skulle vælge ville jeg nok tage nr 2.. Den første du linker til har kun 256 ram, windows bruger 188mb, det delte gfx kort bruger 64mb, så er der 4mb tilbage til programmer osv.. Den anden har et selvstændigt gfx kort, mere ram og større cpu, det er dog et ældre gfx kort med kun 16mb ram, så det er ikke meget photoshop osv du kan lave.. Det ideelle ville være den første comp du linker til, og så opgrader rammene til 768mb, det er vist en merpris på 795kr eller deromkring.. IBM er nogen fede maskiner helt sikkert, men de koster også derefter.. Har ikke hørt om falske IBM
Avatar billede jbb007 Nybegynder
20. marts 2006 - 16:09 #5
ville klart selv tage http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=139&osCsid=8a5ddf53580d25c9759428f017f5ecfe

ved godt den er større og tungere (så meget er det altså heller ikke), men er super lækker og mere holdbar i titanium - og har desuden bedre specs..

sværger også selv til IBM
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
20. marts 2006 - 16:25 #6
Findes T40'eren som 12"?
For synes også det er rigtig lækkert med en 12" og ikke en 14/15".
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. marts 2006 - 16:52 #7
T modellerne er ikke ultra bærbare og findes ikke med 12" det gør kun X modellerne. Dog skal du vide at du kan få T modeller der er relativt lette selvom de har en større skærm

Måske kikker huset forbi, han kan sætte de forskellige IBM modeller i relief
Avatar billede pippen Nybegynder
21. marts 2006 - 08:59 #8
Jeg kan hvertfald kun anbefale køb hos laptops.dk. Jeg har selv gjort det og de har en god service. Har købt computerer der to gange, en T23 og min nuværende en T42.
Vil gerne påpege at min favorit er en T-model, det er altså de bedste. Jeg kender ikke X-modellerne så godt men efter min mening er de bedre end R-modellerne.