Avatar billede totalpc Seniormester
20. marts 2006 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilket digitalt VIDEO kamera?

kan i anbefale?

Det skal være i prisklassen omkring 5000kr, helst ik meget over. Helst ikke et der brænder direkte på en dvd/cdr, så heller dat bånd eller SD kort eller hvad der findes.
Avatar billede totalpc Seniormester
24. marts 2006 - 12:08 #1
det var ik mange :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2006 - 12:11 #2
Jeg leder også. Jeg tager bånd. Men vil gerne have et kamera med stor lysfølsomhed.
Avatar billede madsing Nybegynder
12. april 2006 - 13:30 #4
Jeg vil klart foreslå Canon MVX4i du får meget for pengene, har selv et Sony DCR-PC55 og det kostede lige under de 5, men er ikke tilfreds med kvaliteten i forhold til prisen. Sonys miniDV camcorders har næsten alle 800.000 KPix, hvorimod Canon MVX4i har 4 Millioner pixel. Prisen er en tudse højere end du foregav, men det er klart det værd. Still billede kvaliteten er også langt bedre.
Findes bl.a. på:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=70667

//madsing