Avatar billede klubba Nybegynder
19. marts 2006 - 10:27 Der er 6 kommentarer

Hvad er oppe lige i øjeblikket

Hej..

Da jeg ikke har fået sagt mit webhotel op, er jeg blevet nød til at købe et år mere. Men nu da jeg har været væk fra alt det her hjemmeside halløj i lang tid, ville jeg spørge hvad der er det hotteste af det hotteste lige for tiden :).
Avatar billede jck_true Nybegynder
20. marts 2006 - 11:18 #1
Hvad fabler du om? prøv lige at omformulere dit spørgsmål så det giver mening
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. marts 2006 - 11:20 #2
Mener du programmeringssprog?
.NET er vel fremtiden. Men Opensource vil også blive brugt mange år fremover (PHP osv).
Avatar billede peterkopi Nybegynder
20. marts 2006 - 12:08 #3
Folk taler jo meget om vejret fx.... ;-/
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. marts 2006 - 15:00 #4
i øvrigt kan jeg ikke forestille mig at man/du hæfter 1 år ad gangen, hvis det er tilfældet dog at det står med småt, ville jeg (helt personligt) rette henvendelse til forbrugerstyrrelsen eller anden relevant instans, det er jo bondefangeri.
Avatar billede proviben Novice
20. marts 2006 - 16:15 #5
Avatar billede graf Nybegynder
10. april 2006 - 00:24 #6
peterkopi har helt ret. Det er vejret det drejer sig om - især under en hedebølge. Køb endelig et nyt webhotel med aircondition!  :O/