Avatar billede red Nybegynder
18. marts 2006 - 19:24 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

m3u til mp3cd

Hej eksperten.

Findes der ikke en måde at få ens m3u-musikplaylister brændt direkte ud som en MP3-cd (ikke lyd-cd!), da jeg har lavet en liste i winamp som jeg gerne vil have brændt ud?

Jeg har forgæves forsøgt at søge på google.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
18. marts 2006 - 19:31 #1
Winamp kan selv brænde: http://winamp.com/support/help/50/Burning_Tracks_to_CDs.htm

Du skal dog betale for Pro-udgaven hvis det ikke skal tage en evighed - den gratis udgave kan kun brænde med op til 2x, mens Pro kan brænde med op til 48x.
Avatar billede red Nybegynder
18. marts 2006 - 19:33 #2
Det var ikke helt det jeg mente. Jeg vil lave en mp3cd - altså en cd med mp3-filerne på, ikke en lyd-cd.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
18. marts 2006 - 19:39 #3
Beklager, misforstod spørgsmålet. >_<

Fandt dog lige en tråd på et andet forum - der gives flere forskellige forslag: http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=14952&
Avatar billede red Nybegynder
18. marts 2006 - 20:08 #4
Fandt dette program gennem til link, smid lige et svar.

http://www.shareup.com/Techno_PlayList_Copier-download-12906.html
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. marts 2006 - 20:08 #5
Hvis du har Nero, kan du via Nero Express, lave en MP3 CD.

Gøres ved at vælge Music -> MP3 Disc.

Så kan du blot trække *.m3u filen ind i Nero Express, og den vil importere filerne.
Avatar billede red Nybegynder
18. marts 2006 - 20:12 #6
Tester lige nero, hvis det virker får du points, hmortensen.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
18. marts 2006 - 20:33 #7
Et svar kommer. Deler gerne med hmortensen. :)
Avatar billede red Nybegynder
20. marts 2006 - 19:29 #8
Ser ikke ud til at hmortensen vil svare, men begge forslag løste mit problem, dog var nero lettest. :), men hvis ikke han svarer inden klokken 21, ryger points til pidgeot.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. marts 2006 - 19:31 #9
hmortensen, hvis du først opdager dette efter red har accepteret mit svar og gerne vil have del i pointene, må du lige sige til, så jeg kan oprette et overførselsspørgsmål.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. marts 2006 - 19:48 #10
Ventede på noget feedback ;)