Avatar billede crasher Nybegynder
18. marts 2006 - 18:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Onboard lyd - problemer med udgang

Hey

Jeg har pludseligt fået et problem med mit onboard lydkort som sidder på mit nuværende Asus P4P800 Deluxe bundkort. Jeg har installeret alle drivere og alt er som det plejer og være - og plejer at virke.

Mit problem er bare at jeg ikke kan få noget lyd ud af porten. Jeg kan sagtens indtale noget med mikrofonen, men altså ikke få noget ud. :-(

Jeg har prøvet med både mine højtalere og mit headset og samme fejl. Alt lader ellers til at virke mht driver osv - ingenting der har poppet op med brok eller noget.

Håber I kan hjælpe mig.

På forhånd tak!

MVH Dennis
--
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2006 - 19:06 #1
Måsek en dum kommentar - men du er vel ikke kommet til at mute lyden?
Avatar billede festjest Nybegynder
18. marts 2006 - 19:10 #2
har det virket før ?
18. marts 2006 - 19:45 #3
... eller disablet i BIOS ???

Siger/viser putter at der 'burde' ske noget ?
Avatar billede crasher Nybegynder
19. marts 2006 - 17:33 #4
Jeg har ikke muted lyden.

Det har virker før, ja.

Det er ikke disabled i BIOSen. Og ja, der burde ske noget, alt virker ellers, det er bare som om udgangen er defekt.
19. marts 2006 - 18:44 #5
... kunne man forestille sig at du hardwaremæssigt har 'dræbt' udgangen ?
Avatar billede crasher Nybegynder
20. marts 2006 - 09:48 #6
dr1 - det bliver man jo næsten nødt til, men jeg har ingenting gjort - kortet er dog knap 2 år gammelt, så det er sandsynligt. Jeg fixer en RMA sag tror jeg.
29. marts 2006 - 18:34 #7
Status ???
Avatar billede crasher Nybegynder
24. november 2006 - 15:41 #8
hey